داریوشداریوش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

کوچولوهای من داریوش و کوروش

خاطرات من وداریوش

1391/3/2 18:43
نویسنده : مامان
512 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسر گلم ١٤ماهه شد دیگه برای خودت مردی شدی کارهای جدید یاد گرفتی خیلی ناز ودوست داشتنی شدی همش برای مامان میخندی خودتو برام لوس میکنی اما اصلا دوست نداری کسی بغلت کنه حتی من وبابایی دوست داری خودت راه بری اینقدر توی خونه راه میری که من فکر میکنم الان پاهای کوچولوت درد میگیره برات اسباب بازی میارم که به بهونه اونا کمی بشینی و استراحت کنی اما اصلا فایده ای نداره تموم گلدونا ووسایل شکستنی رو جمع کردم که به خودت اسیبی نرسونی

 


 

قربون راه رفتنت بشم


داری چکارمیکنی



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شايان
19 خرداد 92 15:16
چييييييييييييي يه ني ني تو راهه ايشاله مباركه و به سلامتي اما چرا اينققققققد زود برات دعا مي كنم از پسشون بر بياي مباركه