داریوشداریوش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

کوچولوهای من داریوش و کوروش

شیرینکاریهای داریوش

1390/11/27 11:41
نویسنده : مامان
352 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٠ماهو٢١ روزته میخوام از شیرین کاریهات بگم که چقدر دوست داشتنی شدی بای بای میکنی دس دسی میکنی خودتو پرت میکنی توی بغلم واسم ناز میکنی  عاشق توپی دنبال توپت چار دستوپا میکنی واصلا خسته نمیشی خیلی گوش به بازی شدی بچه های کوچولو مثل خودتو خیلی دوست داری میری طرفشون باهاشون بازی میکنی اصلا قابل کنترول نیستی تمام روز این طرف واون طرف میری تازگیها دستتو به مبل میگیری وراه میری همش از سر وکول من وبابات اویزونی از هر چیزی میگیری برای بلند شدن یک کم وابسته شدی هر جا میرم دنبالم میای اشپز خونه یا توی اتاق میرم میای پیشم اما وقتی مهمونی میریم غریبی نمیکنی

niniweblog.com

اوایل شیر خشک نمیخوردی ومن خیلی ناراحت ونگران بودم چند نوع شیر خشک برات عوض کردم تا بالاخره از مزه یک کدومشون خوشت بیاد عذاب وجدان داشتم از این که نمی تونستم شیرت بدم اما خدا روشکر باهاش کنار اومدی الان یک قوطی شیر خشکو توی چهار روز میخوری

niniweblog.com

چهار تا دندون داری باهم داری در میاری وخیلی بی اشتها هستی خیلی کم غذا میخوری برای چکاپ ١٠ماهگیت که بردمت ٢٠٠/٩ وزنت بود وقدت هم ٧٧سانت بوداز ماه پیش ٤٠٠گرم اضافه کردی که خدارو شکر من راضیم قدت هم ٢سانت بلندتر شده

niniweblog.com

تازه سرما خوردگیت خوب شده بود که دوباره مریض شدی نمیدونم شاید هم از دندونت باشه اما سرفه میکنی وعلائم سرماخوردگی وداری توی این عکسا تازه ١٠ماهه شدی عکسای جدیدتو بزودی میزارم


نگاه کنین میتونم وایسم


ببخشین پشتم از شماست


الان می افتم زمین یکی من وبگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاطره مامان بردیا
24 بهمن 90 20:36
قربونت برم که عاشق توپی... بردیا هم توپ خیلی دوست داره
فرانک مامان النا
25 بهمن 90 13:56
خیلی مممنون که به من سرزدی گلم.... داریوش نازنازی ات رو ببوس راستی کدوم عکس رو میگی که دستم شوهرم لای کشوئه ؟؟؟ من ندیدم چنین عکسی رو !!!!!!!!!!
سمیرا مامان آنیتا
25 بهمن 90 21:40
سلام به زهره جان و اقا داریوش گل پس بالاخره شیر خشک خورد ... نوش جونت عزیزم ..
سمیه
27 بهمن 90 0:04
مرسی که بهمون سر میزنی زهره جون داریوش جونم خیلی ناز شده ....میبوسمش از راهه دورررر...ماچچچچچچچچچچچچ
مامانی درسا
2 فروردین 91 2:14
عزیزم همراه با تحویل بهار . تولد بهازبت مبارک
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 91 14:07
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي





شايان
16 اردیبهشت 92 11:47
خدا حفظش كنه